„Granty PGR” – uzupełnienie oświadczeń
Informacja dla osób, które złożyły wnioski w programie Cyfrowa Gmina „Granty PGR” – uzupełnienie oświadczeń
W związku ze zmianą przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa wytycznych w konkursie polegającej na konieczności przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów, zgodnych ze złożonym oświadczeniem. Złożone oświadczenia podlegające ocenie będą uznane za prawidłowe w przypadku udokumentowania ich zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
W związku z powyższym Wójt Gminy Księżpol zwraca się z prośbą do osób, które złożyły oświadczenia do złożenia dokumentów:
1) potwierdzenia pokrewieństwa w linii prostej (np. akt urodzenia, akt ślubu, akt zgonu)
2) potwierdzenia informacji dotyczącej zatrudnienia krewnego w PGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczka/legitymacja ubezpieczeniowa z pieczątkami zakładu pracy, zaświadczenie z archiwum zakładowego, zaświadczenie z ZUS, akt notarialny odkupienia mieszkania po PPGR przez pracownika PPGR i inne)
Dokumenty należy przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 14 grudnia 2021 do godz. 15:30 r. w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę składającą oświadczenie.
Osoby, które nie dysponują dokumentami prosimy o kontakt i o podanie danych identyfikacyjnych, tj. opisowego, chronologicznego wskazania pokrewieństwa z
podaniem np. dat i miejsca urodzenia, nr PESEL do 8 grudnia 2021 r.
W przypadku gdy wskazany w oświadczeniu krewny nie żyje należy wskazać dodatkowo jego miejsce ostatniego zameldowania.
Gmina ze swojej strony wystąpiła do różnych instytucji z wnioskami o weryfikację poprawności złożonych oświadczeń. W przypadku gdy gmina nie uzyska takich potwierdzeń z innych instytucji oraz nie otrzyma dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów od wnioskodawcy będzie to skutkowało wykreśleniem dziecka/wnioskodawcy pełnoletniego z listy osób uprawnionych do otrzymania wsparcia.
Jednocześnie informuję, że otrzymanie na własność lub w drodze użyczenia w ostatnim roku lub w roku poprzedzającym rok złożenia wniosku (rok 2020 i 2021) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych np. z ARiMR, Zdalna Szkoła, Zdalna Szkoła + dyskwalifikuje z możliwości ubiegania się o wsparcie z programu” Granty PGR”.
Informacji udziela:
Edyta Kutni, tel. 84 687 74 29, e-mail:ekutni@ksiezpol.pl